اجرای طرح اطعام غدیر در دهه امامت و ولایت 

اجرای طرح اطعام غدیر در دهه امامت و ولایت 

تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
فهیمه برخان گفت: در نظر داریم به مناسبت دهه امامت و ولایت با مشارکت بچه مسجدی های کانون طرح اطعام غدیر را برگزار کنیم.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در نظر داریم به مناسبت دهه امامت و ولایت با مشارکت بچه مسجدی های کانون طرح اطعام غدیر را برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: به همین منظور ۳۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد توزیع می شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این کارت هدیه هایی به ارزش ۵۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزار تومان تهیه شده که هم زمان با عید غدیر در بین نیازمندان توزیع می شود.

برخان عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت دهه امامت و ولایت تهیه و توزیع سبد غذایی در راستای تداوم طرح مواسات و همدلی است و بر همین اساس در حال جمع آوری کمک های مومنانه مردم و خیرین هستیم.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ابراز کرد: همچنین تعداد ۲۰ بسته فرهنگی شامل مهر نماز، سجاده، تسبیح، دفترچه و بروشور غدیر در بین کودکان و نوجوانان عضو کانون توزیع شد.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های فرهنگی کانون، راه اندازی پویش جشن خانگی غدیر است که علاقمندان به شرکت در این پویش می بایست منازل خود را متناسب با عید غدیر تزئین کرده و با حضور اعضای خانواده جشن برگزار کنند و سپس تصاویری از جشن های خانگی خود را در گروه مجازی کانون ارسال کنند.

برخان ادامه داد: علاوه بر این نیز مسابقه مجازی برداشتی از خطبه غدیر نیز برگزار می شود و در نهایت پس از بررسی آثار رسیده، به بهترین برگزار کنندگان جشن خانگی عید غدیر  و همچنین به بهترین افرادی که زیباترین برداشت از واقعه غدیر داشته اند، جوایزی اهدا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ادامه داد: مسابقه مجازی نقاشی نیز یکی دیگر از برنامه های غدیر ویژه گروه سنی کودکان است و بر همین اساس کودکان می بایست واقعه غدیر را به تصویر کشیده و نقاشی ها خود را با کمک والدین به گروه مجازی کانون ارسال کنند.

وی بیان کرد: به کودکانی که به بهترین شکل ممکن بتوانند واقعه غدیر را به تصویر کشیده باشند جوایزی اهدا می شود.

برخان اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی هنری فاطمیه، تبلیغ عید غدیر خم و تبیین جایگاه ولایت و امامت است و در همین راستا با تولید محتوا در فضای مجازی در حال تبلیغ غدیر هستیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ابراز کرد: عصر امروز نیز به مناسبت عید غدیر اعضای کانون فرهنگی هنری فاطمیه در گلزار شهدای گمنام شهر کهنوج حضور یافته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

وی در خاتمه یادآور شد: هم زمان با عید قربان نیز ۵ راس گوسفند قربانی ذبح کرده و گوشت های نذری را پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند محله توزیع کردیم.

پایان پیام/ 586